Magyar Államkincstár - Ügyfélszolgálat elérhetőségei

Elektronikus cégeljárási illetékbefizetés és költségtérítés

2008. július 1-től kezdődően a cégbejegyzési (változásbejegyzési) kérelmet elektronikus úton kell benyújtani, az ehhez szükséges eljárási illetéket és a közzétételi költségtérítést pedig elektronikus úton kell megfizetni a bejegyzési (változásbejegyzési) kérelem benyújtását megelőzően (Ctv. 36-37§). Az illeték és költségtérítés befizetésének összegéről és időpontjáról a Magyar Államkincstár elektronikus úton (e-mailben) fokozott biztonságú elektronikus aláírással és minősített időbélyeggel ellátott igazolást küld. Az igazolást a bejegyzési (változásbejegyzési) kérelemhez mellékelni kell. Az elektronikus cégeljárás során az ügyfelek által teljesített illeték, valamint költségtérítés befizetéséről kiállított igazolások kiadását 2009. február elejétől közvetlenül a Magyar Államkincstár végzi.

ELÉRHETŐ ÚJ, ÁTLÁTHATÓBB ÉS KÖNNYEBBEN KEZELHETŐ KÉRELMEZŐ OLDALUNK

Az "Elektronikus cégeljárási illetékbefizetés és költségtérítés" weboldal teljesen megújul. Amennyiben ideje engedi, kérjük segítse munkánkat és próbálja ki az új, már többféle böngészőben is használható kérelmező felületet és aláíró modult.

Folyamat fő lépései az utalványminta kéréstől a bejegyzési kérelem benyújtásáig: