Útmutató - Beérkezett igazolás kezelése

Az útmutatóban foglaltak végrehajtásához szükséges:

- e-Szignó szoftver
- telepített aláíró tanúsítvány, időbélyegzés elérés
- Magyar Államkincstártól beérkezett, igazolást tartalmazó e-mail


A lementett állományra kattintson duplán, így elindul az e-Szignó alkalmazás, és betölti a Magyar Államkincstár által küldött igazolás e-aktáját.

Igazolás ellenőrzése

Az elektronikus akta tartalmazza a befizetési igazolást, illetve a Magyar Államkincstár elektronikus aláírását. Az aláírás ellenőrzéséhez kattintson jobb egérgombbal az aláírás sorra, majd válassza az "Aláírás ellenőrzése" opciót, míg a befizetési igazolás megnyitásához kattintson duplán az igazolás sorára. Az igazolás megnyílik az alapértelmezetten beállított böngésző szoftverben.

A fizetési igazolások felhasználása, csatolása bejegyzési kérelemhez

A befizetési igazolás e-aktáját az alábbiak lépéseket követve csatolhatja a bejegyzési kérelméhez.

Hozzon létre egy új kérelmet "E-cégeljárás 2007" sémát használva.

Ügy típus kiválasztása

A bejegyzési kérelem egyéb dokumentumainak beillesztését követően, a Magyar Államkincstáról érkezett befizetési igazolás .dosszie állományt is csatolja a kérelemhez.

Igazolás dosszie hozzáadása bejegyzési kérelemhez

Igazolás beillesztése

Igazolás név kiválasztása

A beillesztendő dokumentum megnevezésének kiválasztását követően a bejegyzési kérelem e-aktája példánkban az alábbiak szerint fog kinézni az aláírás előtt.

Bejegyzési kérelem aláírása

A hitelesített bejegyzési kérelmet e-mailben küldje meg az illetékes cégbíróság felé.

Illetékbefizetési igazoláskérelem beadása