Útmutató - Beérkezett igazolás kezelése
Az útmutatóban foglaltak végrehajtásához szükséges:
- e-Szignó szoftverA lementett állományra kattintson duplán, így elindul az e-Szignó alkalmazás, és betölti a Magyar Államkincstár által küldött igazolás e-aktáját.
Az elektronikus akta tartalmazza a befizetési igazolást, illetve a Magyar Államkincstár elektronikus aláírását. Az aláírás ellenőrzéséhez kattintson jobb egérgombbal az aláírás sorra, majd válassza az "Aláírás ellenőrzése" opciót, míg a befizetési igazolás megnyitásához kattintson duplán az igazolás sorára. Az igazolás megnyílik az alapértelmezetten beállított böngésző szoftverben.
A fizetési igazolások felhasználása, csatolása bejegyzési kérelemhez
A befizetési igazolás e-aktáját az alábbiak lépéseket követve csatolhatja a bejegyzési kérelméhez.
Hozzon létre egy új kérelmet "E-cégeljárás 2007" sémát használva.
A bejegyzési kérelem egyéb dokumentumainak beillesztését követően, a Magyar Államkincstáról érkezett befizetési igazolás .dosszie állományt is csatolja a kérelemhez.
A beillesztendő dokumentum megnevezésének kiválasztását követően a bejegyzési kérelem e-aktája példánkban az alábbiak szerint fog kinézni az aláírás előtt.